Monday, February 23, 2009

LadY AraBella StaCia ... Lady TaMaRa Cammomel.... dah besar.... (3 BULAN)

LaDy Arabella Stacia (Stacy) Da makin gebu n comel... mmg manje sgt... bulu pun dah makin lebat.... Kuat Makan... n Suke Gigit Telinga aku klu time aku Tdo kt sofa.. ehhehe...

Comel kan "Stacy"... kdg ku panggil "Putet".. hehe.. adoi... mmg terlebeh suda.. jgn mare Stacy... Kucing ku Sempena nama mu... heheheh... actually aku dh gtau stacy da.. nama kucing aku panggil Putet ritu masa jumpe stacy kt umah auntie.. heheh.. Stacy tergelak je bile aku gtau camtu.. sporting je stacy.. heheh..


Lady Tamara Commomel (Momel) .... Bulu dada makin lebat...n makin nakal.. heeh..

Momel nie muke je cam garang.. tapi mmg aktif n manje sgt2... Momel ni suke mengalah klu tgh makan dgn Stacy... Biasanye die bagi can Stacy makan dulu.. baru die makan.. tgk betapa sygnye Momel kt Adik Die Stacy.... Momel ni makin besar makin gebu plak bulunye... padahal dulu masa kecik aku ambik... xla bape lebat pun Bulunye... tapi die nie mmg suke bermain.. lompat sana lompat sini...kdg penat nak layan die... tapi seronok...
So, ni la die Anak2 kucing aku yg dah hampir 3 bulan setengah ku bela... dari umur diorg sebulan aku amik... alhamdulillah... dah semakin besar n sihat... diorg nie la penghibur hati aku skg ni... tpt ku bermanje... wah... walau macamana penat pun aku... balik keje... nampak je Momel n Stacy nie.. hati ku jadi terhibur n penat pun hilang... kira skg nie mmg 2 ekor nie la pengarang jantung aku... walaupun penat aku ttp hepy menjaga "anak2" nie..
kepada mereka2 yg di luar sana... sayangi la haiwan2 x kira la kucing ke...ape saje.. jgn la dianiaya binatang2 ini.. kerana mereka juga makhluk Allah yg istimewa..
"SAYANG MOMEL & STACY"

p/s: kdg2 sedih n tersentuh bile tgk haiwan di didera tanpa perikemanusian... Kdg terfikir... sapa yg binatang?? .... huhuh... Lu pkir la Sendiri... (kata Nabil Raja Lawak)


No comments: