Sunday, February 15, 2009

Valentine With STACY & Stacy Frenzzzz..... Sayang Stacy!!

Iklan Pizza dari Stacy... best nye stacy ko makan... lapar sia...!! hahahah

bibir mu seksi itu terbukti.. dari cara mu... muncung ke kamera ku... wah..!!! hahahaha... comel stacy...

heheh.. dah kenyang ka stacy..?? stacy kekenyangan mengadap makanan yg lazat2.. hehehe..

aksi menggoda Stacy bersama Anip... hehehe... seksi bibir mu Stacy.. wah..!!

syakirah first time jumpe stacy... wah.. syiok dia.. hehehe

antara peminat yg hadir mlm tu... adik hafiz mmg sporting..stacy ckp adik hafiz macam adik die kt kampung... bdn sihat... hheehhe..

kak echa & stacy.. wah.. 2 - 2 dusun nie... hehehehe...

sha & stacy...
aksi aku n stacy d dapur... hahaha.. sempat lagik...

aku kacau stacy makan sosej.. hahah.. sporting bah stacy.. !!

14 February 2009

-Valentine Celebration with Stacy & Stacy Frenz-

-Rumah Aunty Christina (Mrs.X) , Pandan Mewah, Ampang-


Salam2...

Wah... semalam 14 Feb.2009 org ckp Hari Kasih Sayang la kunun... heheh.. tapi sebagai umat Islam.. aku x la sambut... bagi aku kasih sayang pada keluarga.. kawan2... sedara mara bila2 pun kita leh raihkan n hargai...

Tapi yg best nya semalam... aku dpt jemputan lagi dari Auntie Christina... last minit punya plan... die call n msg aku suruh dtg mlm kul 8... ada makan2 Valentine Celebration with Stacy Frenz yg lain... and yang best nye... Stacy pun akan dtg untuk bersama-sama dgn kitorang.. wah... best gilak...!! Jumpa lagi Stacy...

Hehhehe.. Kul 9 malam aku baru sampai kt umah auntie... aku ajak sekali budak2 umah aku... heheh.. yela diorg nak sgt jumpe stacy... so, aku pun dgn besar hati ajak la diorg sama2... sampai2 je umah auntie dah riuh rendah dgn Stacy Frenz yg lain dok karaoke... hahahah.. mmg klu dah p umah auntie.. mmg layan karaoke je la keje kitorg.. hhahaha...

masa aku sampai tu Stacy lum sampai lagi... smua menunggu dgn sabar... sambil2 tu kitorg dijamu la oleh auntie dgn makanan2 yg menyelerakan... wah.. ada pizzaaaaaa... heheheh...sambil karaoke2... mmg enjoy la dgn dak2 Stacy Frenz .. semuanya sporting..


Tepat kul 10.45 mlm... jeng jeng jeng.... Tibe2 Kos jerit.... "EVERYBODY..... SAY HYE TO STACYYYYYYYYYYY!!!!!" ..... Wah.... our princess dah dtg... Stacy muncul di depan pintu dgn senyuman ceria... Hallllllliiieeeeewwww..... hahhaha... mmg stacy mlm tu simple n comel sgt... Stacy dtg bersama PA n 2 org penarinya yg comel2 gak... hehehe...

Kitorang ape lagi... mmg tambah la riuh rumah auntie dgn sorakan menyambut kedatangan Stacy... wah... ceria tul stacy mlm tu...

So.. aktiviti mlm tu selain beramah mesra dgn Stacy ..makan2... lepak2 dgn Stacy, tgkap2 gambar... kitorg jugak dihiburkan oleh Stacy yg sudi berkaraoke dgn 3 buah lagu... hahaha.. sebenarnya aku yg tarik stacy semalam suruh nyanyi... hahahah.. die dok sedap mkn kt dapur... tibe2 die ckp nak ke depan nk tgk dak2 lain nyanyi.. last2 aku terus jerit ..." Woii... stacy mau nyanyi!!!!!!!!!! " .... hahahah terus terkejut Stacy... tapi mmg Stacy sporting ..die sudi menghiburkan kitorg dgn 3 buah lagu... Matahariku.... Hanya di Mercu dan AKU STACY.... mmg best la tgk stacy nyanyi depan2.. mmg x dapat dinafikan vokal stacy mmg best n mantap...mmg best..!! Stacy pun lucu orgnya... kitorg smua hepy je tgk die...Tq to Stacy sebab sudi layan kegilaan kitorang yg terlebeh ni!! wah.. haruslah.. terlebeh sudah!!

lebih kurang kul 12.30 malam Stacy terpaksa beransur pulang... apa2 pun... TQ Stacy yg sporting n sudi sambut Valentine Day bersama Stacy Frenz n peminat2 nya yg tersayang..!! Love u Stacy!!!!

to auntie Christina n Uncle..Tq for the invitation ... Sayang Auntie n Uncle...!!!

To Stacy Frenz yg lain... U all semua mmg besttt!!!! Muahhhhhhh!!!!!

SAYANG SEMUA NYA DARI KU.,....!!! MUAHHHHHHHHH!!!

-wasalam-

No comments: