Friday, November 14, 2008

TerkenaNg Kawan2 kt Sabah... "SENTUHAN BAND" & KUMP. NASYID "NUR-SYUHADAH" ...SANDAKAN....

dah standby nie...

kenangan semasa konsert amal 2008 @ sandakan


kat pandai pasir putih sandakan...

grenngg... grengg... nak lagu ape??

relax dulu...

" kelam malam... sepi melamar kerinduannn...lalalalaaa.. "

"sempat posing lagi ni... nak gerak g show dah... "

"sentuhan"

aku, achong & aseng ( gitaris & bassist)

time picnic dgn bdk2 nasyid kt pasir putih sandakan...

santai ....aku... Firza (adik fiq mentor) & man....
(budak2 nasyid)

JUARA LAGI
"GAYA JUARA"
JOHAN
FESTIVAL NASYID PERINGKAT DAERAH SANDAKAN 2007

"TGH NERVOUS TGU TURN NIE... HUHUUU...."

2 SOLO NASYID YG GLEMER... HAHAHA
AKU & NOI

WAH!!! X KU SANGKA... ALIM LA PULOK... HEHEHE...

MERAIH KEMENANGAN... BERSAMA FAMILY..KOMPOSER,
KETUA PUTERI UMNO SANDAKAN...


"KUMPULAN NASYID PALING ROCK"
YEAH!!! MENANG!!!!

"Yg ni masa mewakili Sandakan ke Festival Nasyid Peringkat Negeri Sabah kat K.K "
Walaupun x menang... tapi dapat masuk Peringkat Negeri pun dah kira bangga jgk la... heheh..
saingan semua MANTAP BEB...

"GAYA JUARA"
JOHAN
FESTIVAL NASYID PERINGKAT DAERAH & JUARA PERINGKAT BAHAGIAN SANDAKAN 2006....
& MENANG ANUGERAH KHAS... "VOKAL NASYID TERBAIK"...
BANGGA - BANGGA... ALHAMDULILLAH

"NUR-SYUHADAH"
Assalamualaikum....
hmm.. mlm ni aku tetiba teringatkan member2 aku kt SABAH... lebih2 lagi kat budak2 band aku "SENTUHAN BAND" dan budak2 nasyid ku ..... "NUR-SYUHADAH"....
Wah...nasyid??? mesti ada yg terkejut kan... yela... tgk aku aku yg rock brutal nie ...tibe2 sebut pasal nasyid... tapi itu la hakikatnya... kat Sandakan ..selain aku aktif dgn Live band... aku jugak x kurang aktif jgk dgn kumpulan nasyid.. cuma yela.. skg aku dah jauh d tanah semenanjung nie.. dah x dpt la aku join lagi..
Tapi apa2 pun... kenangan bersama diorg nie semua mmg la kenangan yg paling manis dlm idup aku nie... semua tu mengajar aku erti "persahabatan, persaudaraan, kerjasama, kepercayaan, kekeluargaan" .... dan macam2 lagi la...
Hmm.. rindu aku dgn diorg nie... apapun ..pic2 di atas sekadar utk berkongsi pengalaman ... dan tanda aku rindukan diorg semua nie... walau apa pun..."jadikanlah kenangan itu sebagai pengalaman dan pengajaran dlm idup kita untuk lebih memajukan diri dan meneruskan hidup dgn lebih tabah... sesungguhnya...kenangan ttp akan abadi menjadi sejarah dlm diri setiap insan di dunia ini... yg penting jgn la kita melupakan kenangan itu... (kecuali klu dah hilang ingatan la.. atau dah nyanyuk... hehehe ).... sebab kenangan la yg menjadikan kita lebih mengenal siapa diri kita yg sebenar...
APA2 PUN... GUE RINDU BANGET SAMA KAMU SEMUA!!!!!! huhuhuhuu...
_wsalam_























































































-

No comments: