Thursday, August 13, 2009

TAG DARI ANN....ADUSSS....

Hmmm...kena tag lagi nie... adeh.. kena gak laa jawab.. kang kena putus KASIH lak dgn Ann.. adeh..dah kena warning awal2 oleh ann nie...heheheh..... xmo2.. heheh.. Tetap Sayang Ann...kan adikku... wah.. xmo putus2 Kasih nie.. adoi.. aku ni dah la kurang kasih sayang... wkakakak...oklah.. dengan penuh kasih sayang... aku jawab la jgk tag dari Ann nie.. huhuhhuuhuhu...


7 ciri LELAKI idaman AKU:
1. Tinggi... tapi xlah yg tinggi cam galah tu.. adui... sedang2nye tinggi laa..
2. Putih ...tapi bukan laa putih kena clorox.. hehehe... biasa2 jak...
3. Chinese Look.. uik.. ntah.. cam comel je muke2 chinese nie.. wah..
4. Tanggungjawab...klu x macamana nak tanggung i... baik xyah.. wkakakak...
5. Hormat orang tua.. klu x awal2 dah reject...
6. Berkerja (Klu leh keje yg menjamin masa depan la..keje kerajaan ke..) ... ye laa..klu x keje.. sapa nak bagi aku makan.. aku ni dah kuat makan.. wkakkaka... xkan aku yg kena tanggung ... adeh...
7. Sporting, kelakar & pandai bawa diri .... x la susah nak bawa ke mana2... kan...


7 Lelaki yang aku minat:
1. Yang ade sense of humour....
2. Pandai amik hati family & sederhana dlm apa je...
3. Pandai nyanyi... sbb senang nak ajak duet.. hahaha.. aku ni suke nyanyi.. so senang klu nak ajak g karaoke..hehe
4. Suke budak2... maksudnye suke dgn budak2 kecik... so klu kawin senang...xlah aku sorg je nk melayan karenah anak2. .. wah... adui..
5. Yang jenis x berkira... x kire apa pun... senang bawa bincang...
6. Rajin
7. Simple


7 perasaan bile kuar dgn lelaki yg aku minat:
1. Relax je & hepy la..
2. Cover Rock kut... hahaha.. aku kan jenis selamba rock je... kena kurang2kan sikit..wkakakak
3. Sembang memanjang...padahal xtau nak ckp ape.. wkakakaka...
4. Pegang HP je... padahal xde pun msg or call yg masuk.. adeh...
5. Nak cepat je sampai tpt yg dituju... klu nak g makan.. cpt2 laa sampai kt tpt makan.. klu lama2 xtau nak sembang apa dah... hhehehe..at least bile dah makan tu.. ade gak laa benda nak sembang.. wkakakka...
6. Asik tgk jam je kot...motipppppppppppp..... ntah.. wkakakaka
7. Yang penting Hepy & Enjoy laa rasa... klu x hepy rasanya xyah la kuar.. hehehe..duk umah je bagus..hahaha..


7 benda yang nak bagi kat Lelaki yang aku Minat :
1. JAM TANGAN... sbb masa itu emas.. wah..
2. DOMPET.. sbb duit tu penting... hhehehe...
3. ............xde idea...
4. ???????????
5. ntahh....
6. Belum tau lagi.. tgk keadaan..
7. Minat je kan.. lom tentu sayang... klu dah sayang.. baru bole bagi HATI... hahahaha...


Aku nak pas tag ni kat....:
Xde kot...xde idea laa malam2 nie.. nanti je laa fikir.. heheehe...

ok sekian terima kasut... eh.. salah.. terima kasih... heheheh....

p/s : To ann.. adeh.. tag ni x sesuai la utk LESBO2 SEANTERO... wkakakakkaakkaka...Toing2... matilamak... wkakakaka... Just Kidding... Huauaauauhhaa..sikoi tul.. !!! hahahahahaha...




No comments: