Wednesday, August 19, 2009

STACY FRENZ @ MELAKA (JELAJAH ERA)..

selesai makan... harusla berposing.. lepas tu kitorg semua konvoi balik ke kl.. malam tu jgk. sbb Kul 5 pagi stacy dah kena ade kt KLIA terbang ke KK.. then pastu ke Jakarta pula.. adoi.. padat tul Jadual stacy... apa2 pun we all ttp doakan yg terbaik utk ko Stacy!!!


sempat lepak ngn stacy & cousin2nye kt tepi pantai klebang tu.. huhuh.. lana on jer tu..kan..

Hhuhuu.. lawak tul la stacy ni... ni masa kitorg lepak makan kt Klebang, selepas je abis stacy nyanyi.. kitorg terus eskot stacy.. sebelum konvoi balik ke ke kl, stacy ajak kitorg semua makan dulu.. cian stacy.. lapar tul dia.. sampai juling2 mata makan.. hahaha...anyway tq stacy coz banje kitorg makan malam tu...

Stacy sempat meluangkan masa sign autograph kt pic2 nya sambil menunggu makanan tiba.. utk jualan amal kt amcorp mall esok.. Stacy wakilkan kami stacy frenz utk hadir sebb stacy x dpt dtg coz ade show kt KK keesokkan harinya..walaupun agak penat, stacy tetap sporting..

Sempat singgah kt R&R dlm perjalanan ke melaka.. macamana x nye.. semua tangki full je.. asik nak membuang je.. hahahaha...

aku & lana... tgh lepak makan kt Old Town kt dataran pahlawan tu..sementara tgu Stacy perform..lapar seh...

ninja2 stacy frenz yg mendarat di melaka.. hhehe.. lemas aku pakai mask ni.. klu x sbb melindungi dri terkena virus H1N1 ... mmg laa aku x tahan nak pakai mask tu... heheh..


-15hb 0gos 2009-
Dataran Pahlawan Melaka
Jelajah ERA (last location)

1 comment:

raul said...

mane gmbr kak abby drive?hehehe