Wednesday, September 29, 2010

I MISS THAT TIME...MISS ALL MY FRENS... LOVE U ALL SO MUCH....












salam syawal...salam sayang... agak berkurun lamanya blog ku ini bersarang tanpa berita, cerita & repekan drpada aku.. hmm...ntahlah..ke mana aku bertapa or apa saja yg terjadi pada diriku ini.. biarlah rahsia... anyway...aku ingin memulakan kembali blog ini dgn mengimbau kembali saat2 manis bersama kawan2 yg teramat aku sayangi ...

hanya gambar2 pengubat rindu..hanya gambar sebagai kenangan...tak dpt aku ucapkan dgn kata2... hanya mampu menyatakan bahawa .... "I MISS U ALL SO MUCH & I LOVE U ALL SO MUCH!!.."

sekadar renungan ..... FRIENDS & KAWAN......

Mama says, FRIENDS tu iBarat lebah, habis madu sepah dibuang...

Daddy says, FRIENDS tu umpama bunga ros, dipandang cantik dipegang sakit...

Grandfather says, FRIENDS tu seperti air terus mengalir...

Grandmother says, FRIENDS tu bak bulan dipuja dan disanjung tp nun jauh di sana....

Sedare2 lak kata , KAWAN tu mcm makanan, kawan makan kawan!!

Brother says, FRIENDS tu seperti lembu mengikut saje ape dikata....

Sister says, FRIENDS tu tak ubah macam durian bau je busuk tp sedap dimakan..

ADIK plak kata , KAWAN tu macam biskut sekejap ade sekejap takde.......

TAPI...BUt ..Me says or AKU KATA....

FRIENDS tu tak kisahlah camner..walaupun dia IBARAT LEBAH, UMPAMA BUNGA ROS, SEPERTI AIR, BAK BULAN, SEPERTI LEMBU, TAK UBAH MACAM DURIAN & MACAM BISKUT!!!

Dia tetap kawan.. tau tak sebab ape???

sebabnya sekali saya dah kawan ngan dia selamanye dia ttp kawan saya... itu cara saya berkawan..!!

terpulang pada penilaian masing2... but just wanna tell that...i love my friends...no matter who they are...no matter what they do & did... U ALL ARE So AMAZING!!

walaupun kita mempunyai kekasih, tapi KAWAN yang baik tetap paling setia.. walaupun kita punyai harta yg banyak, KAWAN yang baik tetap paling berharga....

FRIENDS ARE ALWAYS BE FOREVER...thanks to all for giving me the loves & care my Dearest FRIENDS.... :)



SELAMAT HARI RAYA...MAAF ZAHIR & BATIN...

No comments: