Friday, September 11, 2009

Lepak Sebentar Bersama Stacy @ Sg.Congkak


Stacy & Aku.... Stacy dgn Rambut barunya... heheh... Fesyen Raya katanya...

Huhuhu... sapa2 yg posa tu.. tgk je laa yee.. ops.. ade yg x pose??? sapakah?? hehehe...

Stacy Frenz with Stacy & Chaq

SniperDip , Nakamichi, fEEdA , Liza & aKu

Chaq juga Tak Ketinggalan Menulis Ucapan Kad Raya Utk Peminat2...

Stacy Tgh Kusyuk menulis ucapan Raya utk semua peminat2...

Sebelum balik sempat posing lagi nie.. kitorg2 yg Pose hanya sempat tapau bawa balik je laa ikan bakar & makanan2 yg lain.. tu pun Stacy yg pelawa suh tapau bawa balik utk berbuke pose.. oleh kerana kami berpuasa..

Chaq , Aku & Stacy...apakah dlm plastik iittew?? Ikan Bakar okey.. i pose.. so, Tapau je bawa balik... hehhe...


Agak lambat laa aku post citer nie.. sori laa .. agak bz 7 agak kemalasan utk meng"UPDATE blog...mentang2 la pose kan.. semua pun jadi malas.. ehehhe..actually ni kira birthday picnic anak buah stacy..si sinchan yg ke 5 tahun klu x silap laa..

so stacy jemput la kitorg ke sg.congkak ptg tu.. walaupun kami berpuasa.. atas jemputan.. aku, liza & lana dtg la jgk utk memeriahkan... Stacy sendiri faham dgn keadaan kami yg berpuasa.. kami dtg kejap je...

adalah dalam sejam selepas tu aku, liza, lana & nakamichi beransur pulang coz jam dah kul 5 ptg .. kami nak siap2 ke rumah riana plak.. dah janji nak berbuke posa sama2 ... so, sebelum pulang stacy sendiri pelawa kitorg utk tapau makanan bawa balik utk berbuke...kitorg just Tapau balik Ikan bakar & Kepak ayam ... ehehe.. tq yee Stacy.. dpt gak merasa masa berbuke nanti...
So.. just enjoy the pic laa yee...

Birthday PicNic Sinchan (anak buah Stacy)
Lokasi : SG.CONGKAK, SELANGOR
DATE : 7hb September 2009
TIME : 2pm - 5pm

No comments: